Kass ju

Rubriken stämmer. Det är sant. Esta verdad. Typ så. Japp. Jaa.

Nää men seriöst då (kan jag det?), är KASS på att uppdatera på helgerna! Men man har väl annat att göra än att sitta och uppdatera hela tin (gävle mål, japp).

Any way, sitter hemma hos min ängel Kim igen! Henne jag har spenderat hela min helg med, awesome!
Sover här inatt också.

Okej helgen då? Jaa i fredags så fick jag erbjudande från min fina att dra till köpis och kolla lite och käka subway och det säger man ju inte nej till! Fick med mig lite kläder hem som jag skulle kunna säga att jag ska visa nån gång men då skulle jag ljuga så jag säger inte det.
Sen åkte vi hem till mig, prata, skratta, the usuall best! Hon åkte hem runt elva dock.

Igår tog jag en fet sovmorgon och sen chillade jag fett hemma i mina nya chill byxor, fett chill va?...
Vid halv sex drog jag till Kimen_limen igen där det vankades en spontanare! Riktigt trevligt, träffade några nya människor och det är alltid kul!

Drog hem och sov.

Idag gick jag upp 8.... Yey! Åkte till Ludde och dömde match, hem sen, spelade sims (nya drogen), åt, sen till nynäs och dömde en till match! Tjänat 340:- idag så man är ju rätt nöjd!

Och nu sitter jag som sagt hos Kim. Äter melon, riskakor och grönsaker med dipp! Vet inte om jag har skrivit det här men jag ska inte äta godis, glass, chips, kakor osv fram till mars sen efter det får vi se om jag fortsätter!!

Avslutar detta väldigt röriga och oseriösa inlägg med en fin bild på mig och min bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0