Jag saknar det som inte finns och sprider ut mig själv i vinden

Ska göra dag 3 när jag kommer hem sen igen.

Har äntligen gjort klart min svenska uppsats!! Nu ska jag bara göra en "källkritisk metatext" också. Jahahapp

Ska ta bussen om en timme ner till friskis och köra ett cirkelfys pass. Grymt skönt som verkligen behövs! Har inte tränat sen i torsdag (räknar inte match som träning.) och det känns sjukt konstigt!

Har satt upp nya "mål" med träningen. Det nya friskis schemat börjar ju idag och har kollat med vårat nya schema också så när det börjar gälla så ska jag träna minst ett pass per dag!! Även dom dagar jag tränar innebandy på!! Ska bli så jävla fit!


Kommentarer
Postat av: Shagha

Åh vilken fin header!

Hoppas svenska projektet blir bra för dig!<3

2012-01-09 @ 16:01:36
URL: http://irock.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0