Dag 1- Berätta om dig själv

Känns lite onödigt, har gjort det några gånger förut men jaja! Ni kanske får veta något ni inte redan visste? Vad vet jag? Mycket vet just nu känner jag...

Jag heter Amanda (det hoppas jag ni visste iallafall..) och bor Gävle. 16 år fyllde jag för 85 dagar sedan, så nu kan ni räkna ut när jag fyller också! Haha
Jag går på Naturlinje, aka helvetet, på Vasaskolan. Trivs bra i klassen, hatar ämnena. Är extremt skoltrött och orkar inte plugga. Ska egentligen göra en svenska-biologi uppsats nu på 1000 ord som ska in på tisdag. Har skrivit 200 ord. 

Jag spelar innebandy med Strömsbro IF A-Dam. Ligger 4 i serien just nu tror jag! Är målvakt där, går väl ganska bra i guess, dom hatar mig inte så jag kan ju inte göra allting fel eller hur?! Eller?
Spelar/spelade fotboll i Sätra men har nästan slutat nu.
Slutade simma för 4 år sedan tror jag det är och jag vill verkligen börja igen så vi får se hur det blir med det!

Jag har sjuk humor, jag tycker den är bäst men tror inte alla tycker den är så bra.... När jag blir riktigt trött på kvällarna så kan jag skratta åt allting, mycket och länge. Det är inte så uppskattat... "Nej nu börjar hon igen" brukar det låta! Haha thanks my friends.

Är sjukt lång också. När jag träffar männsikor för första gången så kommer alltid frågan "hur låmg är du egentligen?" upp.. Hatar att vara lång. Alla tittar på en för att man är längre än alla andra och man kan inte ha klackskor, ÄLSKAR KLACKSKOR! Men jag blir oftast över 190 i dom.. Är 184 lång without them.

Slänger ofta in engelska uttryck när jag pratar och skriver gör jag också! Det känns lite töntigt men what to do? Haha där kom det igen!

Vet inte avd jag ska skriva nu.... Fråga om ni vll veta nå mer, inte för att det är så intressant.


Älskar att foto andra och bli fotad, även om jag inte blir bra på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0