I'm in love with this feeling now

Idag blir det årets första innebandy match!! Hur roligt ska inte det bli då?! Även fast jag kommer suga så hårt så kommer det ändå bli kul, har ju inte riktigt fått in bollkänslan än och så har jag sträckt ljumsken så det kommer bli lite svårt att glida fram och tillbaka men men!!
Tror vi ska möta Astons damer. Vi har slagit ihop med dam-laget i år så nu spelar jag i ett damlag! Det ska bli riktigt kul att få stå en dam-match eftersom allt är så annorlunda, det kommer gå snabbare, hårdare skott, mer väl placerade skott, aa ni fattar!
Det ska bli skönt att få något att fokusera på också, då slipper jag tänka på så mycket annat...

Flashig bild där...

Kim kanske kommer och kollar också! Hoppas det, blir alltid lite extra peppad när någon kommer och kolllar men det skulle ändå bli pinsamt nu eftersom jag verkligen inte har kommit i form för innebandyn än, är ju fortfarande i fotbolls tänket jag!
Efter matchen ska jag och Kim hitta på något, får se vad det blir! Nä nu måste jag göra mej iordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0